Motto tygodnia: Myśliwce F-35 – zakupy do dupy.

Trwa bowiem nadal walka z chrześcijaństwem i Kościołem katolickim. Tym razem ma ona wymiar bardziej kulturowy. W imię postępu i tolerancji pragnie zamknąć się Kościołowi usta, usiłuje się usunąć go z przestrzeni publicznej i zepchnąć do sfery wstydliwie skrywanej prywatności.

abp Marek Jędraszewski, homilia, 18 maja

 

Ostatnie miesiące, tygodnie i wręcz dni przynoszą eskalację wydarzeń, które – choć zróżnicowane – wpisują się w jeden kierunek programowy – podważanie autorytetu Kościoła katolickiego w Polsce. By zrozumieć istotę tego procesu, trzeba sięgnąć do tak zwanej rewolucji kulturowej z roku 1968. (…) Wydarzenia roku 1968 można syntetycznie ująć przez pryzmat dwóch integralnie ze sobą powiązanych haseł: „Zabrania się zabraniać” oraz „Nie ma nauczyciela ani boga, ty sam jesteś bogiem”. Pierwsze z tych haseł odrzucało de facto zbudowany na fundamencie Dekalogu ład moralny świata zachodniego. Postulat drugiego hasła dotyczył dewastacji autorytetów – zwłaszcza Boga objawionego w Panu Jezusie i rodziny, Kościoła i państwa. Obydwa hasła stanowiły popularny i populistyczny zarazem przekład założeń i działań znanej Szkoły Frankfurckiej, która podjęła się dzieła rewolucyjnego wprowadzenia norm lewicowych w życie cywilizacji Zachodu.

prof. Paweł Bortkiewicz, ks. prof. Tadeusz Guz, prof. Jan Szyszko, oświadczenie, 15 maja

 

Wrogowie Kościoła wykorzystują ten film dla bezpardonowego ataku na Kościół. Podkreślają, że powinien on zostać unicestwiony, bo nie ma racji bytu, gdyż jest siedliskiem pedofilii i wielu innych zbrodni. Insynuuje się, że prawie wszyscy księża są bandytami jak pedofile. To propaganda wrogów Kościoła. Takie ataki na Kościół zapoczątkował Goebbels.

prof. Dariusz Oko, wPolityce.pl, 20 maja

 

Całość na łamach

Wasze komentarze 7 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

  • Ta Czarna Dupa agituje i agituje, ale nie chce powiedzieć co konkretnie będzie fajnego w tym niebie?
    Farmazony pierdolą

  • Jędraszewski nadaje zupełnie podobnie, jak pewien pijany w cztery litery konsument podłego baru, kiedy odmówiono mu podania następnego drinka. Obrażony na cały świat poszedł kupić flaszeczkę i opróżnił ją w strefie wstydliwie skrywanej prywatności.

  • Ci co mówią o pedofilii są wrogami kościoła A biskupi świntuchy, którzy gwałcą dzieci są grzesznikami oczekujący miłosierdzia bożego.

  • Już mi niewiele zostało…i już chyba nie doczekam chwil mściwej satysfakcji na widok wywlekanych z ich pałaców srających w euro pedałów.

  • Ktos kiedys madrze powiedzial: kim jest docent? Jeszcze nie swinia a juz nie czlowiek. Kto nadal tym intelektualnym zreom tytuly profesorskie? Ich wypowiedzi to jest jakis belkot, zbitka slow. Wsrod wielkich intelektualistow byli schizofrenicy, autysci ,egocentrycy. Ale zeby tytuly profesorskie nadawac debilom?

  • Ktos kiedys madrze powiedzial: kim jest docent? Jeszcze nie swinia a juz nie czlowiek. Kto nadal tym intelektualnym zreom tytuly profesorskie? Ich wypowiedzi to jest jakis belkot, zbitka slow. Wsrod wielkich intelektualistow byli schizofrenicy, autysci ,egocentrycy. Ale zeby tytuly profesorskie nadawac debilom?

  • Redakcjo. Pierdolisz, ze zaba sie goli. Nie ma duplikatow moich komentarzy!